Nieuwste magazines

Willen we de quantumwereld volledig begrijpen, dan zullen we moeten accepteren dat niets op zichzelf bestaat, zegt natuurkundige en bestsellerauteur Carlo Rovelli. Hoe hij dat precies bedoelt, legt hij uit in het nieuwe nummer van New Scientist.

Ook in deze editie: de gaten in onze genetische kennis, waarom de een supergemotiveerd is terwijl de ander nauwelijks van de bank af komt, en alles over de stikstofcrisis: wat is precies het probleem? En hoe gaan we dat oplossen?

New Scientist 92 | oktober 2021

Niet in abonnement
Weten we onze band met de natuur nog te herstellen of raken de aardse ecosystemen onherstelbaar beschadigd? Volgens deskundigen is het de komende tien jaar erop of eronder. Ook in dit nummer: ging de tijd vanaf de oerknal twee richtingen op? Wat voor oudheidkundige schatten liggen er allemaal op ons te wachten op de zeebodem, net buiten onze huidige kustlijnen? Besmetten we onze huisdieren massaal met het coronavirus – en is dat erg?

New Scientist 91 | september 2021

New Scientist Nr. 90 | juli/augustus 2021

New Scientist Nr. 89 | juni 2021

New Scientist Nr. 88 | mei 2021

New Scientist Nr. 87 | april 2021

New Scientist Nr. 86 | maart 2021

New Scientist Nr. 85 | februari 2021

Niet in abonnement
Van brein tot byte, van supernova tot supercomputer, New Scientist houdt u up-to-date met de belangrijkste ontwikkelingen uit het hart van de wetenschap. Download de uitgave en lees hem overal waar u wilt.

New Scientist Nr. 84 | januari 2021